
March 24, 2011
yayy for to day:)

March 23, 2011
kalot
ok tata nak g lunch kt hotel uitm. students wat serving hari ni ^_^
March 21, 2011
Things that make me happy at the moment.
we ain't got no troubles
ain't nothing you can do to bring us down
we gonna laugh
we gonna sing
till we hear the bell rings
just take my hand I hope u hang around"
Milktoof + this super cute song = AWESOMENESSSS!!!
U'll feel totally happy! Try it out!
Bridezilla?
Yes nak blk this weekend nak pulun kerja abes2 sbb lepas ni blk lg skali da nak jadi isteri org *uhuk2* minggu ni fitting baju nikah + sanding. Carik tudung nikah. Carik kasot sanding. Beli brg2 nak letak dlm bilik pengehantin (the best part). tgk bilik yg di cat dan katil. tgk hantaran in progress. cuci tingkap bilik! kalu smpat mau buat kuku. so next week da xblk tnggu smpai 5 april br blk. sementara tu duk diam2, praktis senyum dan praktis rasa cantik!
Kad saya da pos ye kawan2. tunggu jgn rebot2. hehe!
ok aku still susah hati ni tp takpe. Ya Allah pmudahkanla semua urusanku. Amin!
March 20, 2011
The Best Teacher.
March 19, 2011
March 18, 2011
Cerita semalam
Sebab tak dpt buat, Dude belanja these stuffs (ok aku 'pau' dia)
suke sgtla aku benda2 mcmni (hint utk kwn2 bg wedding prezzie! ngaaaaa!!!) okla kan tade la beratos2. Hah these things make my day. Thanks Dude!! ^_^
Ok today sit at home, do the DIY, blog hopping, bla bla bla...
Have a nice Saturday everbodeyyyyy!!!
March 16, 2011
hand of hope.

Gambar ini adalah gambar bayi yang baru berusia 21 minggu yang belum dilahirkan bernama Samuel Alexander Armas yang dibedah oleh seorang doctor bernama Joseph Burner. Bayi tersebut telah disahkan mengidap penyakit 'spina bifida' yang disahkan tidak dapat diselamatkan jika dikeluarkan dari rahim ibunya. Ibu Samuel, Julie Armas seorang jururawat obstetric di Atlanta. Dia mengenali seorang pakar bedah bernama Dr.Bruner. Dr Burner yg bertugas di Vanderbilt University Medical Center in Nashville, telah menjalankan satu pembedahan khas ke atas bayi ini sewaktu bayi ini masih lagi di dalam rahim.
Sewaktu pembedahan berlangsung, doctor telah mengeluarkan rahim dari seksyen-C dan telah mebuat satu bukaan kecil untuk melakukan pembedahan ke atas bayi tersebut. Apabila doctor tersebut telah selesai menjalankan pembedahan ke atas Samuel, bayi kecil tersebut telah mengenggam jari doctor tersebut melalui bukaan kecil tersebut dengan tangannya yang telah berkeaadaan sempurna.
Dr Burner berkata, ketika jarinya digenggam,itulah saat paling mengharukan dalam hidupnya dan untuk seketika beliau kaku. Gambar ini telah diambil dengan jelas sekali. Penulis telah menamakan gambar ini dengan tajuk 'Hand of Hope -Tangan Harapan".
Dalam tulisannya berkenaan gambar ini, "Jari kecil bayi berusia 21 minggu,Samuel Alexander Armas keluar dari rahim ibunya untuk menggenggam jari tangan Dr Joseph Burner seolah-olah berterima kasih kepada doctor yang menghadiahkan sebuah kehidupan kepadanya".
Ibu Samuel berkata, mereka menagis beberapa hari apabila melihat gambar tersebut. Dia berkata, "Gambar ini mengingatkan kita bahawa mengandung bukanlah mengenai kecacatan atau penyakit, tp ia adalah mengenai seorang insan kecil."
Samuel dilahirkan sihat dan pembedahan ke atasnya dilaksanakan dengan berjaya.*translate dr artikel asal
sambil baca aku termenangis. speechless. Kuasa Allah.
March 15, 2011
Posto! Posto!
amal & ira, cant wait to give u guys this!
and another items are some kind of postcard. to complete my DIY thingy
Oh I'm just super happy
^_^
If you guys are interested to make one of this and more, go to her blog and place your order! It's so worth it! murah sgt!
*sambong online shopping*
March 14, 2011
10 mistakes newlyweds make
1. Failing to think beyond the wedding
2. Trying to change your spouse
3. Getting off on the wrong foot with your in-laws
4. Fighting over silly stuff
5. Acting like you’re still singleNow is the time to grow up. Hanging out with your friends all night was all right when you were a single person with no one waiting for you at home. As a married person, there are behaviors that are no longer appropriate. You know what’s right and what’s wrong, so just do the right thing. - this one for you dude!
6. Rushing into having children
7. Going into debt
8. Having unrealistic expectations about marriage
9. Making decisions without consulting your spouse
10. Abandoning your sex life

March 12, 2011
Wedding Update
March 11, 2011
Meronggg
cerita yang katanya tgh hot skang ni. Pegi la tgk. Anda pasti terhibur. Saya cume menguap 4 kali je. dlm byk2 scene, scene aku plg ingat bile Merong bbual dgn Pak Kesum die cakap, "hamba bukan orang luar" budak kecik duk depan kteorg sambong, "DIA ORG DALAM!!" nghahahaha!mcm Troy je. Gempak la utk filem melau buat cmni.
March 10, 2011
Nur Kasih
I didn't know she can sing? =) penat bulu roma goosebumps. Huhu. Sumpah suka cite dgn lagu ni. Bulan puasa thn lepas. Aku burn lagu ni di celah2 lagu snoop dogg dan drake. Oh tak sabar nak tgk movie bln 5 nanti.
March 8, 2011
Wedding Update
1. Hantar kad kt colleagues PTPL - thanks nadia gojes!
3. bayar katil dgn tilam. nextweek anta kt rumah
4. pilih color bilik. nextweek juga cat=)
5. ikat reben utk centerpiece
6. reject color baju utk abah and all the gentlemen. isk
tak sempat peg dentist lagi mau repair gigi. tak tau la smpat ke tak ni. sabtu dpt jumpe nadia gojes pastu kami peg Empire - shopping mall blk subang parade. dlu aku slalu peg subang parade empire tak siap lagi. skang da tersergam indah. Empire sgt best! kedai best, xbesar sgt. kalu aku still keje kt s.alam harosla Empire akan ku singgah hari2! da peg sana, finally dptla aku beli dan merasa macaroons yg digembar gembur kan tu. Honestly rasa die biasa je, sweet n creamy. Luar die crunchy dlm lembot. Mmg mahal tapi nak jgk! meh tgk gmba la..
written: "love and scandal are the best sweeteners of tea" - Henry Fielding
the big one (chocolate+yellow) T Forty Two - 3.90/pc
yes I bought the macaroons from two different shops! heeee!!
March 3, 2011
It's March!
Semalam peg SSF, ok hari sblm tu pon da peg. sminggu peg bkali2. Hee! peg carik hand bouquet utk bridesmaid. Lilit2 reben, pusing2.. siap!
March 1, 2011
Today
Tolong, aku tak berapa nak kuat.
=(













