February 4, 2013

yay!!

br post entry psal susu xmeriah.mlm smlm susukan umar belah kiri je so bgn suboh agak penoh sbelah knan.lpas mandikan umar aku bncoh susu die da bley mnom botol xpyah struggle lg.4oz skali mnom.die tdo kol 11am cmtu dan sbelah kanan rasa super berat dan sakit.aku pon try amek pump dan pump klua.smbil2 tgk tv.tgk2 da more than 2oz! wee xpenah ni pump sbelah dpt 2oz! pump lg dlm 15mins dpt 3oz! jakun weyy!! sonok gile!! aku rehat jap 5mins pastu smbong pump lg 15mins dpt almost 5oz! alhamdulillah!! 1st time ever! aku pon pkir2 blk smlm mkn ape.hee..aku mmg mkn nasi byk skrg.sama byk dgn husband! mkn dgg byk pastu smlm mkn kacang tanah cap tgn tu! hahaha xtau la ade kne mngene ke x.. bf cpat lapa dan hauss kan so mmg mkn je skrg sbb tau kne supply utk umar plak.so lpas pump pegi tenung btol tu lame2! gmbire pny psal! haha!! utk mak2 da biase pump byk mmg xheran.tp utk aku yg slalu pump 1jam tp dpt almost..almost ye 1oz je mmg jakun abes wey! ya allah smoga slalu byk dan makin bykla susu utk umar.kalau tros mcmni dptla buat stok sket da start keja nnt.pasni kerapkan lg pump! ohyeah!!

No comments: