February 9, 2013

pasal breastfeeding lagi.

lpas bsalin 3bln lpas nk blaja susukan umar mmg mncabar.aku yg xbley nk duduk masa tu.paksa duduk tahan sakit janji umar dpt susu.struggle abes! xtahan duduk aku nyusu baring.lega sket dr duduk.tp kalau nyusu dkat 2jam kebas sbelah kaki! masa tu plak xbley gerak byk2..tiap2 pgerakan rasa sakitnye kt bwh tu.sakit bdan xpyah cite.. tulang blkg da bgkok rasenye.tpkir masa tu..cmne org bley nyusukan anak 2thn!?? aku blom smnggu da rungut2.tp skrg da msok 3bln pgerakan mkn flexible..smbil nyusu smbil mkn tade hal-lah! kalu dlu husband ajak bbual pon xnk lyan sbb nk focus nyusu pny psal! haha!! kalau rasa2 umar tdo lame sgt aku angkat die kasi nenen! hihi..breastfeeding is a great bonding time between u n lil one! btol! sbb kite je ade ape anak kite nak.org lain bley bwk dukung sane sini, acah2 gelak dgn die tp bile smpai time mkm die carik kite jgk:) dat sense of belonging! aku sgt suke rasa cair abes hati ni bile time umar tgh nyusu mata die bulat pndang aku.bygkan die duk sedut2 tu tp mata pndang kite.masa tu aku suke agah die nnt doe senyum sambil nipple tersentil kt dlm mulut die! alalala.. pastu die mnyahut kalau pnggil die smbil die sedut susu tu:) lg best kalau die lepas susu kejap semata2 nk senyum or ketawa:) syukur ya Allah aku dpt experience smue ni.looking forward for so many things to come! keep growing umar ibu!! so insyallah selagi bfungsi breasts ni utk supply susu kt umar selagi tu ibu fight utk susukan umar smpai 2thn!

1 comment:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)