April 7, 2010

Mode: Stressed

Dengan ini aku nak bagitau aku type ni bukan dirumah aku, bkn dirumah kazen aku, bukan juga dirumah jiran. Aku update ni kat LIBRARY UiTM Seksyen 17, Shah Alam, lebiH tepat meja bernombor A22! Korang penah tules blog dalam library skolah? ada? tadekan..aku la yang paling gempak sekali! WUARGHHH!!! masuk hari ni da seminggu internet rumah rosak. Kabel telepon tegangtung je depan tiang rumah. Kadang2 terpkir nak repair sendiri pun ada jugak. T_T ye aku amat stress tade internet kat rumah, ibarat seperti lapar tak diberi makan, nak shopping tapi tade duit, nak jumpa dude tapi jaoh.uhuk2. Duduk dalam bilik yang cozy bagi aku tapi tak berapa cozy bagi ibu, ibarat tidur tak bukak kipas tanpa internet. Nampak impact seekor kabel telepon telekom dalam hidup aku? So here I am melepaskan gian! haipp tapi tidakla gila sangat sampai start kereta pergi library uitm semata-mata nak tules ni, aku ada kelas malam ni. Dulu balik umah kol 5-6ptg, sekarang gerak dari umah 5-6ptg. Tanya aku best tak dah tak kerja duduk rumah? tak kerja, makan dan berinternet, bagus, tak kerja, makan, tak berinternet, tak bagus!! T_T ingat dapat bukak fb tapi gagal. Ingat lagi kat library lama curik2 bukak friendster pastu kena maki dengan makcik jaga library. Friendster ok?
Btw, semalam bershopping barang tuk bergeli-geli bulan 6 nanti. Owh aku amat berpuas hati dengan hasil tangkapan. Thank u ibu ngan kakak! We decided to decorate all the barang2 kat Halil Gallery, pakar jahit2 dan pusat kreativiti. Jangan carik online atau di mana2 pameran pengantin.
Perlu buat kerja, doakan internet aku ok bila balik rumah nanti.

1 comment:

Din Khudri said...

Harap siap kerja kerja semua