April 29, 2010

Gila bosan.

Baru 24jam lepas anta assignment aku da rase mati kebosanan T_T konon dah habis siap semua keja boleh relax sepuas2nya tapi aku macam xboleh nak relax, macam dah biasa hidup sibuk. Wuhahahahk! Gile gelabah. Dude pun macam dah malas nak dengar aku membebel bosan, sebab dia tau ni semua temporary je.. kan dude kan? Baik, aku nak list benda2 yang aku boleh buat sementara nak dapat keje:

1. Fbooking 24hrs - cuba tahan tanak update status setaip 5minit
2. Blogging - nak tulis hari2? macam tada life sgt
3. Tengok TV - kalu ada cite best / kalau tak berebut dgn ibu abah
4. Kemas bilik - baru kemas
5. De-clutter bilik - bilik tak besar sgt nak tuka2 tapi boleh dipikirkan
6. Kemas wardrobe - WAJIB!! tapi tade mood nak buat lagi
7. Buat TQ tag tuk bln 6 nanti - perlu ke?
8. Art-attacking - tade duit nak beli acrylic color, brush, pva glue
9. Tgk CD - semua da tgk
10.
11.
12.



Tolong! I'm dying of boredom! Sangat2.. any suggestions?

1 comment: