February 20, 2010

Kompang Sinarduabelas

Setelah berlatih hampir dua bulan maka harinya pun tiba. Budak2 ni baru belajar tapi sangat cepat belajar dan sangat bersungguh. Malam tadi mereka buat persembahan depan ADUN Paya Jaras (nak mintak sponsor kompang dengan baju, ehem) Dato' sangat impress so dapatla sponsor yang agak banyak. Ni salah satu projek ibu abah, kira budak2 ni percubaan pertama la main kompang in public. Teka sapa yang paling excited? jiran mereka? bukan... cikgu sekolah? bukan... sudah tentula ibu bapak diaorang:) Berikut gamba dihari kejadian:


rehearsal I

rehearsal II


Rafique yang sangat teruja!

performance I

performance II

RALAT: Abah cakap belum bersedia nak terima mana2 jemputan main kompang. They still need practice. Lagipun banyak lagi lagu2 diaorang belum belajar. Akan diberitahu bila diaorang betul2 dah sedia! Atas permintaan ni sikit sedutan persembahan diaorang,




video

4 comments:

Huwaida said...

PJ? ok set!! Kompang takyah cari dah..

Anonymous said...

xde video ke

Din Khudri said...

kompang , lempang , good combination.. minta abah doakan saya k. nice beard.

lakisyuhada said...

ko email vid ni kat aku ek.. nak tunjuk kat bdk2 aku yg bebal...
-abg kandung ko yg hensem, sorang lg tu out!