October 3, 2009

Battle of the Pan!


Lastweek we had this so called "battle of the pan" kt PTPL (Business Department). Ade 4groups, 3jenis masakan, 3kategori-ibu muda, pmpuan bujang (xnk pngil ank dara) dan kategori lelaki(xkire da kawen ke blom). Aku mestla kategori pmpuan bujang n aku msk sayor. dpndekkan cte, group kteorg xmnang 1 jenis msakan pon! huhu...bkn sbb xsdap, tp sbb presentation dieorg yg hebat.hehe! so aku msk sayor tu sdap ok.isk

tu diaaaa...

dessert yg mnang. mmg sgt super sdap!

sayor aku:)

sayor yg menang.isk cntek skali

the judges

mereka yg mnang grand prize

kami yg mnumpang (gmbire)

2 comments:

pya said...

tahniah walopon xmenang, aku yaken kalo ko masak kt umah, sayo tu akan dmakan oleh mira,aisyah,ibu..abah..dan laen2..hehe

btw, amende kat tengkok ina tu mok? selimot?

pjOyrawks said...

hahaha! bkn slimotla mok! dat is part of her tudong! ngahahaha!