January 19, 2011

Random # 183

Hi! Hari ni cuti, aku ngadap lappy la smpai ptg ni. Nak cerita mcm2 ni. Good news! I've lost 2kilos within 2weeks! Bad news, tak rasa badan mngurus=( baju2 tetap ketat, lagi2 baju kurung! Baju kurung ye mngetat! bukan kebaya!! pelik jugak. Dulu aku kurangkan makan sikit je da rasa longgar2 skit baju, kali ni tidak! Rupe2nye 2kilos tu bukan lemak yg kurang tp berat otot. Aku tny EN.JOY die yang explain kenapa. En.joy ini mcm dietitian jgkla. Pegila website sususejat die tu byk info bagos2 pasal diet. Menurut en.joy diet aku kurang protein, akibat aku asek mkn cereal, strawbery+epal saje. bile ingat2 balik, oh mmg pon. aku totally reject nasi, ayam, daging, telor, ikan. Ish2.. kesian badan aku. sorry dear body, I'll take more protein ok?

sumber protein

Ok, abes pasal diet. tapi kan pasal diet ni, emosi terganggu. Sikit2 nak sedih, sikit2 nak rasa cm diabaikan. Over, i know! jadi mangsa Dude la! Huhu! bile xangkat tepon je aku emo, padahal die peg berak. Bile tepon je die nk g mkn aku emo, padahal die blk lmbt dr skola blom mkn. Bile tepon je die da nak peg pdg skola training bdk2 men bola aku emo, padahal tu mmg keje die. Nasib baikla Dude ni penyabar tahap gaban. Sian awak, sorry ye. Hari2 kene melayan perangai aku yg nak kuros tp blom betol2 kuros ni. Alahai syg awk. Hmm, cerite seterusnya. Da dpt gmba konvo! nak tgk?
Gemok. pastu org kedai ni edit lebih2 plak abes jadi lain muke aku tu. kalu di photoshopkan jadi runcing sket muke aku tu xpe gak! Grrr! tp gmba dgn Abah Ibu suke ^_^

ok itu saje. babai!

No comments: