November 28, 2010

Random Thoughts

Kdg2, ape kite ckp, kite buat lupe nak amek kire ape org lain rase. pentingke nak kire ape org lain rase? ye penting sbb mengecikkan hati sesame manusia itu berdosa. Aku bkn ckp psal korang, korang dan korang je, ni jugak pasal diri aku sndiri. Kdg2 main ckp je sbb tgh sakit hati atau mase tu takde hati, janji kite sndiri puas hati sampai lupe ade org dah kecik hati. Aku seboleh2nye jage ckp jgn bg org kecik hati tp biasela ayat cliche semue manusia buat salah, tade perfect kdg2 mcm dibenarkan utk buat salah atas dasar ayat cliche itu. Aku mngaku kdg2 jgk aku ckp smpai org lain kecik hati tp byknye aku cube tahan atas dasar, die jugak manusia yg dibenarkan buat salah. Tknak la kecik2 kan hati org lain, sbb dr sndiri pon xmampu nk tahan kalu hati dikecikkan. jgnla ckp org tu sensitif sgt, cube kene dekat btg idong sndiri? boleh tahan?

Wallahu'alam.

p/s: this entry has nothing to do with my dear friends or my dear dude. It's something else.

No comments: