June 30, 2009

Tagness.

1. Bekas kekasih saya adalah :
seseorang yg saye xsangke akan bergelar bekas kekaseh saye.

2. Saya sedang mendengar :
neyo-part of the list

3. Mungkin saya patut :
beli je baju kurong cntek itu tp saye kne smpan duet for a better reason:)

4. Saya suka :
peg giant sek13 lpas blk keje. wpon hanye untuk beli jambu rm2

5. Sahabat-sahabat baik saya :
sgt kewl

6. Saya tak paham :
knape ade org suke nk tnjok die pndai smue perkare. tidakkah die mnampakkan betape bodohnye diri die?

7. Saya kehilangan :
kasot juge. ksot yg baru pkai skali:(

8. Ramai yang berkata :
saye xperlu kuroskan badan lg:) saye stuju!

9. Makna nama saya :
pemelihara/yg mnhafaz (sumthing like dat la)

10. Cinta itu adalah :
nikmat

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
menunggu saye tpon die

12. Saya akan cuba :
untuk tidak membeli baju kurong cntek itu!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
eternity

14. Telefon bimbit saya :
berbunyik poliponik.haihh...

15. Bila saya terjaga dari tidur :
sy tgk tgkap drpd tgk jam

16. Saya paling meluat apabila :
org itu mula bckap mcm smue bnde yg die tau

17. Pesta/Parti adalah :
menyeronokan

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
ketam kecik dlm kerang.dieorg pngil cike!


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
19-20

20. Hari ini :
sy peg shopping dgn kakak ipar saye yg juge shopaholic! heee

21. Malam ini saya akan :
tdo lebeyh awal

22. Esok pula saya akan :
bgn lebeyh awal

23. Saya betul-betul inginkan :
kebolehan merentas masa mcm hiro dlm heroes. so sy leh g penang bile2 mase sy suke:D

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
alhamdulilah, aku maseh kuros

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
syurga! (untuk pusat mmbeli-belah saje)

26. Makanan Barat atau Jepun :
barat

27. Bilik yang terang atau gelap :
dlu gelap skang terang

28. Makanan segera adalah :
kurang baek untuk kesehatan tp sdap!

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
@ibu: adek tdo dlu (xtdo pon, wat tag ni sbenarnye)


pya, ksya sile wat ini ok!

sekain, time kaseh.

1 comment:

syazlysya said...

hehe.. K.Sy dah wut.... cek it out..!!