May 3, 2008

semalam dgn anuar zain.

Honestly aku bukanle die hard fan anuar zain ni..aku xpnah rase nk beli cd, tampal poster die kt dinding bilik mahopon dload lagu die kt ares..skadar dgr2 je lagu die.. tp!! last nite aku suda jatoh centa sama itu jejake mr anuar (love u still dude;))..huhu.tp xbermakne akan ku tampal poster, beli cd (sory mr anuar) tp aku suda pon mdload lagu die! :D aku dpt join free the event tatkala org len kne byar 150-600 for the ticket! (thanks to datin) aku peg ngan kazen aku 2org, ibu da ade ngan datin.mule2 kteorg drg sore anuar dr luar hall je.. pastu cube2 msok.. dpt la tgk dr jaoh..sayup2 lambaian tgn anuar.. ish xleh jadi! aku ngan kazen2 aku yg sngal pon cube meredah..hmm tade pe pon nk diredah sbb smue org tgk smbil duduk mkn2.. tp ade la kakak2 mkck2 pelbagai pringkat umor duk jerit2 dr bwh stage..ttbe je kteorg da jadi slah sorang dr dieorg smue! huhu... dptla salam2 3-4-5 kali ngan anuar zain itu!! hehe.. he's so charming+such a great performer he is! part agak poyo bile all the crowds called out his name bile da abes show tu.. so he sang "ketulusan ati" as an encore la.. (die mmg saje smpan lagu tu nk wt encore!) n the result?? sgt2 mngagomkan! haihh..ttbe je aku leh sing a long lagu tu! haha!! da abes show..aku kazen datin n ibu tnggu kt bilik die wt small press conference then kami bgambar bsame!! tatkala ini lah ttbe cam aku full memory n bat flat!! snggoh tidak adil:(

wpon pnat rush dr blk keje ke keramat n tnggu amek gmbar ngan anuar smpai 12.30am n smpai umah dlm kol1lebeyh..tp aku sgt2 gembire:D bgn pg ni humming lg anuar zain ok! hmm xpayah kot!


Man Utd won 4-1 to WHU! yay! 2goals from mr ronny? i'm not suprised.tp nani sgt bodo! shall we sing now? glory2 man utd..n the reds go marching on! on! on! huhu

waiting for abg nuar..ahahak



4 comments:

ezwarazali said...

abg nuaarrrrrrr..(hehehe)

im not a big fan oso, just like his voice...

tapi mr ronny i mmg sukak!

glory2 man united,glory2 man united
and the reds go marching on on on...

pjOyrawks said...

i pon sukak! mari kte nyanyi same2 smbil menepok2 tgn ke sisi!

Ngahaha said...

baru la saya perasan.. ada org salam saya banyak kali... anda rupanya.. tak mengapa lah.. saya tak kisah.. lagi pon.. mak datin mak datin itu sudah pun menghantar sms kepada saya utk menjemput saya menjadi anak ikan mereka.. malu sungguh rasa hati inep.. :">:">

yg benar..
abg nuar

pjOyrawks said...

abd nuar mencoretkan spatah dua kate di blog ko ini?? owh...tharu ktulusan hatimu abd nuarr..ingt ku dlm doa mu..